The Lost Ones
Reporter, photographer, poet: Annemarie Schwarzenbach shone in the night sky of the 20th century, her life bright and brief. Horrified at the rise of facism and the outbreak of war, she fled to travel the world with her lover. Morphine and writing become her refuge.