Evangelicals for World Domination (3/3)
At the beginning of the 21st century, the evangelicals have managed to reach the summits of power. They are also exporting their messianic hopes for the return of Christ to the Holy Land with Donald Trump recognising Jerusalem as the capital of Israel.