Teotihuacan: Birth of a Metropolis
After a century of excavations, archaeologists have discovered that the great city of Teotihuacan in Mexico, perhaps the largest archaeological site in the world, attracted migrants from across Mesoamerica creating America’s first cosmopolitan metropolis.