The Sacred Geography of the Incas
In Peru, far from the famous sites of Machu Picchu and Cuzco lies a lesser known Inca site, Choquequirao. Situated at an altitude of over 3000 metres the architectural jewel is beginning to reveal its secrets to a team of international archaeologists.