Wolf Hall (5/6)
The rise of Thomas Cromwell in a star-studded adaptation of Hilary Mantel’s acclaimed novel. Episode 5: Pope Clement VII, through his ambassador Eustache Chappuis, contests the Act of Supremacy, as well as the marriage of Henry and Anne.