Medicines of the World: Iceland
Icelandic winters are brutal, with life conducted in almost permanent darkness for months on end. Bernard Fontanille, French emergency doctor, meets Erla Bjornsdottir, a sleep specialist, to find out how lack of sunlight is impacting the health and well-being of the population. He meets a SAD sufferer with an unusual coping technique.