Medicines of the World
Vietnamese traditional medicine is in perpetual motion. The strong influence of Chinese doctrine and integration of Western medicine forces it to reinvent itself constantly. Bernard Fontanille, emergency doctor, meets of unusual character: Dao Kim Long, 76, who invented "Nam Y", a new form of Vietnamese medicine.