Medicines of the World: USA
The ancestral territory of the Navajo, nestled in the canyons of Arizona, is the largest Indian tribe in the United States. Traditionally, the health and balance of the world, and that of men, is intertwined. Bernard Fontanille, a French emergency doctor, meets with Albert Lauhter, who cares for the elderly with the help of ancient songs.