Medicines of the World
Romanians are followers of apitherapy, medicine derived from bee products. Emergency physician Bernard Fontanille goes to visit Dr. Eugen Stefan. A mainstream doctor, he is also a passionate beekeeper, and treats his patients with bee venom. In search of traditional medicines, Bernard goes to the heart of the Carpathians.