The Masked SailorBy Sophie Letourneur
Laetitia and Sophie are on holiday in Britanny where they eat crepes, take walks on the beach and go out at the local nightclub, where the figure of the Masked Sailor, Laetitia's childhood sweetheart, reappears... A short film by Sophie Letourneur.