SUA – Scandalul sterilizărilor forțate
Când un duo neașteptat descoperă o serie de sterilizări ilegale în închisorile pentru femei, cele două pornesc într-o luptă aproape imposibilă împotriva Departamentului Penitenciarelor din SUA. Filmat pe parcursul a șapte ani, beneficiind de un acces extraordinar și de mărturii personale ale victimelor, documentarul dezvăluie eugenia modernă și nedreptatea în materie de reproducere din închisorile din California.