Votează pentru filmul "Rabat, oraș"
Helena, o producătoare de film de 40 de ani, a încercat ani la rând să împace munca, maternitatea și îngrijirea mamei bolnave. După moartea acesteia, se simte pierdută – dar și ciudat de eliberată. În mijlocul durerii, Helena își redescoperă pofta de viață: dansează, bea și trăiește o nouă tinerețe.