Femeile rome cer dreptate
Timp de zeci de ani, în fosta Cehoslovacie, femeile rome au fost sterilizate împotriva voinței lor - o încălcare a drepturilor lor fundamentale. Mai multe dintre ele se luptă și astăzi pentru a obține compensație și recunoaștere.