În căutarea ei
Un bărbat de treizeci de ani, pe nume Max, împarte apartamentul cu cea mai bună prietenă a lui, Emma. Între ei există o intimitate specială; însă totul se schimbă când ea anunță că se va muta și că aceea va fi ultima lor noapte împreună. Tulburat de veste, Max pornește prin Barcelona, lăsându-se purtat de întâlniri, dansuri și drumuri neașteptate care îl fac să se redescopere.