The Night She Moves
Max, in his thirties, shares a peculiar intimacy with his best friend Emma – until she suddenly announces she’s moving out. The news unsettles him, pushing Max into an aimless nocturnal journey through Barcelona. As he wanders among strangers, absurd encounters and fleeting connections, the city’s night becomes both a surreal adventure and an inner reckoning.