Ordinea morală
La scurt timp după Primul Război Mondial, o femeie din înalta societate este internată de soțul ei într-o clinică de psihiatrie pentru că a fugit cu tânărul lor șofer. Maria de Medeiros dă viață, cu pasiune și talent, acestei femei libere, aflate în centrul unui scandal care a zguduit Portugalia vremii.