Intact
Autorul unui jaf bancar este singurul supraviețuitor al unui accident aviatic. Un bărbat necunoscut îl ajută să scape dintr-un spital bine păzit și îl atrage într-un joc periculos. Pe urmele lor pornește o polițistă care a supraviețuit ca prin minune unui accident rutier. Drumurile celor trei duc către misteriosul și „intangibilul” proprietar al unui cazinou izolat.