Kenya: girafe pentru pace
Din cauza secetei și a conflictelor dintre triburile Pokot și Il-Chamu, girafele dispăruseră din Valea Marelui Rift din Kenya. La mijlocul anilor 2000, bătrânii celor două grupuri etnice au inițiat un proiect de reintroducere a girafelor. De atunci, girafa a devenit un simbol al păcii.