Al Doilea Război Mondial folosit ca propagandă32 min
La 80 de ani de la încheierea sa, ce influență mai are cel de-Al Doilea Război Mondial asupra politicii și culturii din Europa? În timp ce trauma este încă vie în țări precum Polonia, Rusia instrumentalizează această perioadă istorică în scopuri propagandistice, în special pentru a justifica invadarea Ucrainei.