O lume fără stat52 min
Visători și utopici, treziți-vă din somn și construiți lumea perfectă de astăzi! „Tracks” lasă în urmă statul-națiune modern și pornește în căutarea unor moduri alternative de viață. Putem reinventa democrația pentru a crea o lume perfectă, fără structuri rigide sau ierarhii?