Leonard Bernstein și George Gershwin
Leonard Bernstein și George Gershwin, considerați fără îndoială cei doi compozitori de frunte ai Americii secolului al XX-lea, dau tonul acestui concert festiv alături de Orchestra Națională a Franței și de tânăra pianistă virtuoză Lise de la Salle, dirijați de Stéphane Denève.