Queer Music
Cu vocea sa de contratenor și sunetele sintetizate, Klaus Nomi a creat un personaj care estompează granițele dintre genuri și coduri. Mort de boală în 1983, el a devenit unul dintre simbolurile unei generații de artiști răpuși de SIDA.