Queer Music
Cântecul lui Charles Trenet descrie, prin imagini poetice, parcul Jardin des Tuileries, un loc de întâlnire al comunității gay din Paris. Textul aluziv a fost compus într-o perioadă în care iubirea queer nu putea fi trăită decât în secret.