Războiul din Iran: E Putin cel mai mare perdant?Foodporn: mâncare indecentă
Priviri înflăcărate și gogoși cremoase, zahăr pudră și ejaculare simulată. Acest videoclip cu produse de patiserie se încadrează într-o categorie foarte populară pe rețelele de socializare: food porn. O privire asupra unui fenomen global.