Michel Portal - Nancy Jazz Pulsations 2021Hania Rani
Hania Rani are un dar rar. Folosindu-se doar de vârful degetelor, ea este capabilă să creeze momente intime alături de public. Din acest motiv, pianista poloneză e un nume în ascensiune în lumea muzicii neoclasice. Stilul ei liber și plin de grație sfidează convenții și etichete, în vreme ce melodiile ei uimitoare captivează și poartă publicul într-o călătorie unică. În acest concert de neratat, Hania Rani urcă pe scenă alături de Ziemowit Klimek.