Irlanda de-a lungul țărmului
Irlanda este un tărâm al pășunilor înverzite, al mlaștinilor misterioase și al apelor cristaline, dar tocmai prin stâncile sale impunătoare și biodiversitatea sa bogată, Insula de Smarald seduce restul lumii. O epopee vizuală într-un documentar, presărat cu imagini de peisaje de o frumusețe uluitoare.