Irlandia, między lądem a morzem
Irlandia od tysięcy lat jest kształtowana przez wiatr i wodę. Smagana słonymi podmuchami, oblewana falami Atlantyku wyspa przyciągała Celtów, Normanów, Wikingów, Anglików. Jej historia jest równie zachwycająca jak widoki roztaczające się z jej klifów.