Techno în deșertul din Uzbekistan
Scena techno este în floare în Uzbekistan. Stihia, un festival de patru zile care are loc în deșert, lângă apele secate ale Mării Aral, atrage localnici și străini deopotrivă. Festivalul oferă o șansă de a asculta experimente muzicale care sunt încă puțin cunoscute publicului larg, dar care au fost moștenite din era sovietică.