ARTE Europa Săptămânal
Curierii din Germania protestează pentru salarii mai bune și protecție. În toată Europa, lucrătorii din „gig economy” muncesc în condiții grele, adesea expuși riscurilor și exploatării. Mulți sunt imigranți vulnerabili, forțați să închirieze conturi pentru diverse aplicații pentru livrări ca să muncească. Noua lege UE promite drepturi, dar va schimba ea realitatea?