Răbdare, draga mea
De dimineață, Gabrielle și Alice fac curățenie în apartament după petrecere și discută despre relația lor. Gabrielle nu e pregătită pentru o relație deschisă. Alice își dorește ca Gabrielle să fie mai introspectivă.