Mogę dotknąć? (1/30)
Wczesnym rankiem Gabrielle i Alice sprzątają po imprezie. Gabrielle otwiera się i mówi, że poliamoria ją przeraża. Ale Alice zadaje pytania, które zmieniają punkt widzenia Gabrielle.