Reportaj 360°
Rapa Nui, insula polineziană faimoasă pentru moai, și-a recâștigat cu greu drepturile după secole de dominații străine. Oprirea turismului în pandemie i-a împins pe localnici spre autosuficiență, iar întoarcerea festivalului Tapati readuce energia comunității și rivalitățile sportive care definesc spiritul insulei.