„Ultimele cuvinte”
În cadrul unei consultații pentru „sfârșitul vieții” de la spitalul public din Liège (Belgia), pacienții îi vorbesc doctorului Damas despre suferința lor și despre dorința de a-și încheia viața. Un documentar tulburător și profund emoționant despre eutanasie.