Cei uitați
Pe 25 aprilie 1930, sala Carnegie Hall din New York este cuprinsă de un sunet straniu, înspăimântător și totodată radiant. Publicul e vrăjit de această muzică hipnotică și privește uimit un bărbat care modelează aerul cu mâinile sale albe și subțiri. Este Lev Sergheevici Termen și instrumentul său magic: thereminul.