Marile mituri- Iliada (2/10)
Această serie documentară dedicată Greciei antice și Războiului Troian ne poartă pe urmele lui Homer pentru a face cunoștință cu eroii și zeii mitologiei grecești. În acest episod, armata greacă se pregătește să plece spre Troia. Alături de ea se află Ulise și Ahile, doi regi care nu doreau să ia parte la conflict.