Soleil battant
Aflați în vacanță în Portugalia, Gabriel și Iris se întorc la casa lor de familie împreună cu fiicele lor gemene, Emma și Zoé. Printre zile însorite și râsete se strecoară umbrele trecutului. Emma se luptă cu un secret greu pe care nu îl poate împărtăși cu sora ei.