Po szesnastu latach u władzy nacjonalistyczny premier Viktor Orbán traci poparcie w sondażach. Jego partia Fidesz wyraźnie przegrywa z opozycyjną partią Tisza, kierowaną przez proeuropejskiego Pétera Magyara. Jak jednak będzie wyglądał ostateczny wynik głosowania na Węgrzech? Ze względu na bliskie relacje Orbána z Trumpem i Putinem, cała UE uważnie obserwuje te wybory.