After 16 years in power, Prime minister Viktor Orban has suffered a crushing defeat at the parliamentary elections. Peter Magyar’s Tisza has won a super majority of more than two-thirds of seats in parliament. This collection looks at the state of Hungary at the end of the Orban era.