Szczecin Recordings
Filharmonia Szczecińska jest jednym z najbardziej charakterystycznych budynków w starym hanzeatyckim mieście w północno-zachodniej Polsce - wyjątkowa architektura stała się już niejako symbolem Szczecina. ARTE Concert przekształca foyer Filharmonii i organizuje tam niezwykłą ucztę rave'ową. Pojawiają się znane nazwiska z międzynarodowej sceny house'u i techno, a także nowicjusze - dj-skie crème de la crème. Tego nie może przegapić żaden fan electro!