Żywiołowa perkusja, rozmarzone dźwięki oud i żywe melodie - witamy w tysiącletnim dziedzictwie kulturowym pod różnorodnymi wpływami, witamy w muzycznej podróży między Orientem a Zachodem. Poznajcie ten barwny styl muzyczny, który oscyluje między tradycją a nowoczesnością.