Canis Familiaris
Max ma wszystko, czego potrzebuje do szczęścia: luksusowy dom, kochającą rodzinę, wierną grupę przyjaciół. Jednak od wielu tygodni ogarnia go depresja, kwestionuje wszystko i szuka sensu swojego życia. To właśnie jest kryzys wieku średniego. Gdyby Max był mężczyzną, być może skonsultowałby się z psychologiem. Ale Max to 7-letni labrador retriever.