Nauka
Europa jest jednym z głównych graczy w eksploracji kosmosu. Dzięki odkryciom dokonanym przez Jamesa Webba i rakietom nośnym nowej generacji, takim jak Ariane 6, czeka nas wiele nowych osiągnięć w zakresie naszej wiedzy o Wszechświecie.