Niezależne!
Dość seksualnego dyktatu! Ovidie i Sophie-Marie Larrouy przełamują uprzedzenia i tabu i zachęcają kobiety do robienia tego, co chcą i tylko wtedy, kiedy chcą. Na podstawie komiksu "Libres ! Manifeste pour s'affranchir des diktats sexuels”, autorstwa Ovidie i Diglee, ten skandalicznie potrzebny serial o seksie z humorem i otwartością opowiada o seksie i seksualności...