Opera w Lozannie
Historia tego teatru oraz jego światowej sławy produkcji osiągnęła już 140 lat. Opera w Lozannie zaprasza do odkrywania klasycznych i barokowych repertuarów, operetek i kompozycji współczesnych. Od ostatniego remontu w 2012 roku opera w Lozannie posiada scenę dopasowaną do wszystkich potrzeb nowoczesnego teatru.