Lausanne Opera
With 140 years of theatre history behind it and productions of international renown, the Opéra de Lausanne is well worth discovering, whether for the classical repertoire, Baroque opera, operetta or contemporary compositions. As the opera house was comprehensively overhauled in 2012, it meets the requirements of a modern-day theatre in every possible respect.