Fanny na plaży
Plaża i lody — a pod powierzchnią frustracja i przemęczenie. Fanny, samotna matka, zabiera swoich dwóch synów na wakacje na południu Francji, ale nie potrafi sobie pozwolić nawet na prawdziwy przelotny romans. Tonie w bezkresie swoich niespełnionych pragnień.