Intymne zwierzenia
Anna (Pernilla August) i jej mąż Henrik (Samuel Fröler), ceniony pastor, od dawna żyją obok siebie. W pustce tego związku Anna wdaje się w romans z młodym studentem Tomasem (Thomas Hanzon). Po latach, rozdarta między winą a potrzebą prawdy, wyznaje swój sekret pastorowi Jacobowi (Max von Sydow), który niegdyś ją konfirmował. Film Liv Ullmann, oparty na scenariuszu Ingmara Bergmana, to poruszające studium miłości, zdrady i sumienia.