The Hives
Szwedzki kwintet zabiera widzów w zabawną i makabryczną podróż, podczas której rock ożywia zmarłych – i prezentuje album "The Hives Forever, Forever The Hives", który kontynuuje passę sukcesów. Muzyczna mieszanka nieposkromionej energii, mocnych riffów i ogromnej dynamiki jest stworzona dla wielkich scen świata.