Zagłosuj na "Z dala od świata"!
Tahiti, rok 1903 r. Młody lekarz i pisarz Victor Segalen przybywa z Francji by poznać Paula Gauguina. Jednak na miejscu dowiaduje się o śmierci malarza. Wyrusza więc na wyspę Hiva'Oa, by sprowadzić do kraju obrazy i rzeczy osobiste artysty. W atelier znajduje jego dziennik zatytułowany „Noa Noa”. Pod wpływem lektury, w otoczeniu obrazów i ludzi, którzy znali Gauguina, Victor zaczyna pisać swoje nigdy nieukończone dzieło „Esej o egzotyce”.