Wytnij mnie, jeśli potrafisz
Uwięziona w horrorze klasy B, czarna, rozseksualizowana bohaterka, buntuje się przeciwko scenariuszowi. Razem ze swoim chłopakiem, czarnym bohaterem, który zawsze ginie pierwszy, walczą z kliszami i stereotypami. Czy uda im się pokonać przeciwności?